У 4 модулі ми розпочали
процес планування вивчення обраної теми з того, що визначили, які саме державні
освітні стандарти відповідають цій темі. Виходячи з вимог стандартів та
навчальних програм, ми встановили навчальні цілі та важливі поняття обраної
теми, від яких формулювали Основні запитання, що формують зміст проекту. Попрактикувалися в формулюванні Основних запитань, а потім
вдосконалили свої запитання. Після дослідження існуючих стратегій з формуючого
оцінювання ми склали перший варіант плану оцінювання учнів для нашої теми, а
потім створили засоби оцінювання, що допомагають визначати навчальні потреби
учнів та оцінювати їхні попередні знання і вміння до початку виконання
ними проектів.
Комментариев нет:
Отправить комментарий